Üzletviteli tanácsadás

Minden vállalatnak vannak rövid és hosszú távú tervei a jövőben elérendő célokra vonatkozóan, melyek valamilyen stratégiában fogalmazódnak meg. A stratégia, illetve a stratégiai tudás lehet írott, vagy "csak" a fejekben létező; tükrözhet egyszemélyi irányítást, vagy egy csapat bevonását; de az is lehet, hogy csak egy vezető, vagy a tulajdonos birtokolja a stratéga tudását.

A vállalati stratégiák tekintetében sokszínű a kép, csakúgy, mint az ideális stratégiáról alkotott elképzelésekben. A sikeres stratégia, jelentős mértékben hozzájárul az eredményes működéshez. Az általunk jónak tartott stratégia:

  • a felsővezetői team közös alkotási tevékenységének eredménye és a team által támogatott
  • a jövőkép egyértelmű, a vállalati alapértékek tisztázottak
  • megalapozott elemzéseken nyugszik, átfogóan kezeli a stratégiai szintű problémát és képessé tesz a legkomolyabb kihívások és változások menedzselésére is
  • irányt szab hosszú, közép- és rövidtávra, melyhez egyértelmű célrendszert rendel vezetési szintenként, illetve eszközrendszert biztosít a végrehajtáshoz
  • stratégia csak annyit ér, amennyi tényleg megvalósul belőle.. Ezért ennek megfelelően stratégiai, taktikai és operatív akciókat foglal magában, melyeket egységes, felelősökhöz rendelt stratégiai akció program alapján hajtanak végre.
  • a mindennapi működés alapja, melynek sikeres végrehajtásához elengedhetetlen a teljesítmények rendszeres értékelése és a vezetők motivációjának bázisa.

Ehhez kínálja a DealCom stratégiai tanácsadási szakértelmét, hogy Önök is osztozzanak korábbi és jelenlegi üzleti partnereink sikerében.